Четвер, 03.07.2025, 00:40Вітаю Вас Гість | RSS
Сайт Лучанківської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів
Меню сайту
Категорії розділу
Для батьків [0]
Поради та інше...
Для учнів [3]
Цікаве і корисне
Для учителів [7]
На допомогу вчителю
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 23
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
.

Каталог файлів



Пам'ятки для вчителів
[ Викачати з сервера (2.46 Mb) ]29.08.2017, 09:32

Пам'ятки для вчителів, які працюють в перших класах

Для того, щоб процес адаптації проходив успішніше, необхідно:

1. ПРИДІЛЯТИ ДОДАТКОВУ УВАГУ ЯКОСТІ ОРГАНІЗАЦІЙНИХ ВПЛИВІВ.

  1. ЗАЦІКАВЛЮВАТИ УЧНІВ, ПІДВИЩУВАТИ РІВЕНЬ МОТИВАЦІЇ ШЛЯХОМ ФОРМУЛЮВАННЯ ВАЖЛИВОСТІ ТЕМИ УРОКУ, СТИМУЛЮВАННЯ ІНТЕРЕСУ ЗА ДОПОМОГОЮ ЗАПИТАНЬ, ПЕРСОНАЛІЗАЦІЯ ЗА ДОПОМОГОЮ ВИКОРИСТАННЯ ДОСВІДУ УЧНІВ.(Якщо не допомагати дитині в цей період, може відбутися зниження інтересу до навчання, може з явитися "симптом розчарування школяра”, небажання виконувати завдання на уроках, вдома, небажання відвідувати школу через невиконані уроки)
  2. ЗАДІЮВАТИ, РОЗВИВАТИ ЯКОМОГА БІЛЬШЕ КАНАЛІВ СПРИЙНЯТТЯ АУДІАЛЬНИЙ, ВІЗУАЛЬНИЙ, КІНЕСТЕТИЧНИЙ ЧЕРЕЗ УРІЗНОМАНІТНЕННЯ ФОРМ ПОДАЧІ МАТЕРІАЛУ (ВИКОРИСТАННЯ НАОЧНОСТІ, РОБОТА С ТЕКСТАМИ, РОБОТА З ДОШКОЮ І Т.Д). Недоліки сприйняття в одній сенсорній модальності, а також слабка інтеграція інформації можуть бути причинами не лише слабкої успішності, а і порушень у поведінці, в тому числі і на уроці.
  3. ЗВЕРТАТИ УВАГУ НА ІНДИВІДУАЛЬНІ МОЖЛИВОСТІ ЗАСВОЄННЯ МАТЕРІАЛУ.(Визначати область нерозуміння матеріалу учнями і повторно пояснювати у разі необхідності. Відмічати недоліки, які мали місце на уроці,але і вказувати позитивні сторони, накреслив шляхи удосконалення знань,вмінь і навичок учнів).
  4. СТИМУЛЮВАТИ "ЗРОСТАННЯ” УЧНЯ НА УРОЦІ.(Надавати можливість відповідати пасивним учням на уроці, спонукати оцінювати свою роботу або роботу один одного, з ясовувати причини труднощів і нерозуміння матеріалу).
  5. ПІДТРИМУВАТИ КРЕАТИВНУ АТМОСФЕРУ НА УРОЦІ,ЯКА БАЗУЄТЬСЯ НА ПРИНЦИПАХ РІВНОСТІ ОСОБИСТІСНИХ ПОЗИЦІЙ ВЧИТЕЛЯ І УЧНЯ,ПОВАЖЛИВОМУ СТАВЛЕННІ ДО УЧНІВ, РОЗУМІННІ І ПРИЙНЯТТІ УЧНІВ, ОПТИМІЗМІ

 

Продовження дивись в архіві

Категорія: Для учителів | Додав: luchanky
Переглядів: 266 | Завантажень: 1 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
avatar
Вхід на сайт
Пошук
корисні посилання












Друзі сайту